Miło Cię widzieć!

Ładowanie strony

O projektodawcy

dutkon

dutkon

Maciej Dutko

Maciej Dutko – przedsiębiorca, Certyfikowany Wykładowca Allegro, autor bestsellerów „Biblia e-biznesu” (www.bibl.pl) i „Efekt tygrysa” (www.efekttygrysa.pl). Wykłada na uczelniach biznesowych w całym kraju (studia podyplomowe i MBA). Twórca autorskiego szkolenia „E-biznes do Kwadratu” (www.ebiznes2.pl).

Właściciel Grupy Dutkon.pl; w jej skład wchodzą m.in.: AkademiaInternetu.pl (blog i szkolenia dla e-biznesu), Audite.pl (poprawa skuteczności sprzedażowej ofert), Korekto.pl (firma edytorska), e-sklep RepublikaWiedzy.pl.

Przez serwis WhitePress.pl uznany w 2015 za jedną ze 100 najbardziej inspirujących osób polskiej branży interaktywnej.

Więcej: http://pl.wikipedia.org/wiki/Maciej_Dutko
oraz: www.dutko.pl/

Napisz wiadomość do Projektodawcy

6089 PLN z 4500 PLN

45 Wspierający

Udany! Cel osiągnięty

135%

Model finansowania: "wszystko albo nic". Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 30.10.2014.

Efekt tygrysa - AUDIOBOOK

O projekcie

Pierwsza polska książka o personal brandingu 
- teraz również w wersji audio!


Autor:
Maciej Dutko        Czyta: Grzegorz Pawlak


Skończyły się czasy mecenasów. Wszechobecny wyścig chomików (bo już nawet nie szczurów…) oraz skupienie na własnym nosie powoduje, że bardziej prawdziwe niż kiedykolwiek wcześniej stało się porzekadło: jeśli umiesz liczyć, licz na siebie.

Maciej Dutko (ze wstępu)

[Okładka poglądowa. Finalna wersja okładki audiobooka może się nieco różnić]

To książka dla młodych i mniej młodych, którzy chcą zaistnieć, budując swoją osobistą markę. Bez układów, bez pieniędzy, bez ciągłego biegu w cudzym zaprzęgu (czytaj: na etacie w korporacji). Personal branding bez tajemnic i w polskich realiach!

 

Realizacja nagrania:

 

Jako że książka pokazuje, jak żyć z pazurem, to i lektor nie może być byle jaki. Dlatego do przeczytania "Efektu tygrysa" zaprosiłem Pana Grzegorza Pawlaka - który nie jest zwykłym lektorem, ale najlepszym - w mojej ocenie - Aktorem Głosu w Polsce. 

Grzegorz Pawlak zachwycił mnie swoją brawurową interpretacją "Kronik Jakuba Wędrowycza", gdzie z ułańskim wdziękiem wcielił się (a raczej "wgłosił") w postać najsłynniejszego polskiego egzorcysty-amatora i bimbrownika-hobbysty, a także jego - nie mniej zdegenerowaciałych - przyjaciół: Semena Korczaszko i Józefa Paczenki. 

Wielość i bogactwo głosów Pana Grzegorza chwyciły mnie za serce tak bardzo, że nie wyobrażam sobie, aby kto inny użyczył głosu "Efektownemu Tygrysowi":). 

A skąd jeszcze znacie Grzegorza Pawlaka? Między innymi z:

  • "Toy story" III (reżyser dubbingu),
  • "Pierwszy milion" (aktor),
  • "Kroniki Jakuba Wędrowycza" (lektor),
  • "Szabla od komendanta" (aktor"),
  • "Noe. Wybrany przez Boga" (dubbing),
  • "Muppety" (dubbing),
  • "Kubuś Puchatek" (dubbing, Tygrysek),
  • "Wojownicze żółwie ninja" (dubbing),
  • "Madagaskar" (dubbing),
  • "Kung Fu Panda" (dubbing),
  • "Asterix na olimpiadzie", "Asterix i Wikingowie" (dubbing),
  • "Charlie i fabryka czekolady" (dubbing, dr Wonka),
  • "Gwiezdne wojny" 1977-1983 (dubbing, Darth Vader),
  • reklama Vocaler,
  • lektor list dialogowych (m.in. TVP, Polsat),
  • lektor radiowy (Radio ZET, RMF FM, "Trójka").

 

 

 Z "Efektu tygrysa" dowiesz się:

  • dlaczego bez własnej marki nie przetrwasz w XXI wieku?
  • jakie hamulce ograniczają Twoją rozpoznawalność i jak je wyłączyć?
  • dlaczego dobrze jest wydać książkę i jak zrobić to… za 5 zł?
  • jak mądrze budować wizerunek na Facebooku i na Youtube?
  • czy opłaca się prowadzić bloga eksperckiego i jak to robić?
  • w jaki sposób zaistnieć w głównych mediach?
  • czym są i jak stosować “dźwignie brandingowe”?
  • czy warto budować markę przez udział w konferencjach i seminariach?
  • czy zapach i czcionka mogą być “utrwalaczami” Twojej marki?
  • dlaczego Twoje cv… jest nudne jak dziura w bucie i jak to zmienić?
  • z jakiego powodu musisz budować strategiczne portfolio?
  • co warto wiedzieć o statystykach własnych działań i jak je wykorzystać?
  • jak zdobyć rekomendacje, które wypozycjonują Twoją markę?
  • jak nie stać się kolejną cenodajką, czyli dlaczego Twoi klienci kochają… kiedy jesteś droższy od innych?

 

O Autorze (z okładki książki):

Zostań Tygrysem! Polub książkę na Facebooku
i bądź na bieżąco z tygrysimi newsami i konkursami:

Spis treści:

Dwie wiadomości,  czyli tytułem wstępu 

Dzieckiem w kolebce  kto łeb urwał Hydrze...  

Garść sprawdzonych „jaków” 

Konferencje – wypał czy nie? 

Publikuj i zapisuj się w branży! 

„Kup pan magisterkę!”

Własna książka za 5 zł? Czemu nie! 

A może e-book na początek? 

Tutoriale tematyczne 

Być w mediach, czyli parcie na szkło 

Od dźwigni do kostek domina 

Personal branding to też branding... 

Barwy firmowe 

Logo/logotyp 

Czcionka 

Inne budulce brandingu 

Nietypowe elementy imidżu 

Strona WWW 

Dobra domena 

Dobra jakość strony 

Dobry content 

Ekspozycja sukcesów i osiągnięć 

Promocja strony 

CV or not cv? – oto jest pytanie 

Ludzie blogi piszą... 

Obecność w soc-mediach 

Facebook, of course 

Eksperć się na Youtube 

Jesteś wiki = jesteś sexi! 

Profeo i spółka 

Magiczne słowa: portfolio i rekomendacja 

Portfolio znaczy teczka 

Opinie – współczesne wyrocznie 

Cudza marka dźwignią Twojej 

Liczby a skromność – co ma piernik...? 

Graj ceną 

Koniec. A może dopiero początek? 

Lokowanie produktów  

 

Nagrody za wsparcie projektu:




 


Pamiętaj, że możesz wybrać dwie lub więcej nagród!:) 

A jeśli chcesz, by Tygrys - Dutko skrobnął jakowyś autograf, tudzież dedykację poczynił (na płycie albo książce), napisz, a poczyni

 

Efekt tygrysa - Maciej Dutko

Kosztorys projektu, czyli dlaczego akurat 4500 zł?:

Kwota projektu obejmuje:

  • nagranie lektorskie,
  • opracowanie techniczne plików.

Produkcja audiobooka w wersji na płycie CD oraz dystrybucja zostaną sfinansowane ze środków własnych lub z nadwyżki powyżej zaplanowanej kwoty. 

Model finansowania: "wszystko albo nic"

Aby otrzymać środki, projekt musi osiągnąć minimum 100% finansowania do 30.10.2014 18:06